MODALITĂȚI ȘI TERMENI DE LIVRARE
Efectuăm livrări pe întreg teritoriul Republicii Moldova cu excepția Transnistriei.
Toate livrările sunt efectuate prin intermediul companiilor licențiate de curierat MENTOR EXPRESS și NOVA POSHTA.
Comenzile se procesează în intervalul orelor 9:00-18:00, comenzile plasate în zile de odihnă sau după orele 18:00 vor fi procesate la prima oră a urmatoarei zile lucrătoare.
La plasarea comenzii pe site, în mod obligatoriu, veți fi contactați de către un operator pentru a confirma detaliile comenzii.
Pentru orașul Chișinău, livrarea durează 2 zile lucrătoare și cca 3 zile pe teritoriul Republicii Moldova, (timp calculat din momentul confirmării comenzii telefonic).
*Dacă comanda include articole disponibile în magazinul Paradis din or. Balți, termenul de livrare va fi cu 2 zile mai mare.
Livrările se efectuează de Luni până Sâmbătă între orele 10:00 și 18:00, cu apelul preventiv al curierului.
Este posibil transferul de articole din magazinul Paradis din or. Bălți în unul din magazinele Paradis din or. Chișinău și invers în termen de 5 zile lucrătoare.
COSTURI LIVRARE
Tariful de livrare:
mun. Chișinău - 70 lei
Localități urbane (orașe) - 77 lei
Localități rurale (sate) - 87 lei
Costul de transport se adaugă la prețul produselor comandate și va fi afișat în coșul de cumpărături, înainte de plasarea comenzii.
Comenzile cu valoarea totală mai mare sau egală cu 2000 lei vor fi livrare GRATUIT.
IMPORTANT
În ziua livrării coletului, agentul companiei de curierat va contacta Utilizatorul prin telefon pentru a indica intervalul de livrare. În cazul în care agentul companiei de curierat nu reușește contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la a doua avizare succesivă (următoarea zi lucrătoare), informându-vă în acest sens. Dacă și a 2-a încercare de livrare este nereușită, coletul dvs va fi returnat către SRL Paradis și livrarea comenzii va fi anulată.
- În cazul în care comanda include cel puțin un produs cu disponibilitate de tip "ÎN STOC ÎN MAGAZINE", termenul de livrare pentru produsele disponibile se calculează de la momentul în care este confirmată disponibilitatea, prin telefon, sms sau email transmis de Departamentul Suport Clienți.
- În cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a optat pentru efectuarea plății prin transfer bancar, termenul de livrare se calculează de la momentul în care este confirmată încasarea contravalorii comenzii în contul SRL Paradis, iar pentru comenzile cu plata online, prin card de debit sau de credit, se calculează de la momentul în care tranzacția este autorizată de către banca emitentă și răspunsul este transmis catre site-ului web.
- Plata curierului se efectuează doar în numerar. Pentru comenzile ce depășesc suma de 20000 lei, în momentul încasării banilor, este nevoie prezentarea unui act de identitate curierului.
CARACTERISTICI OBLIGATORII ALE PRODUSELOR LIVRATE
Fiecare produs livrat va prezenta următoarele "caracteristici obligatorii": va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe site-ul web www.paradis.md și va fi original etichetat, însoțit cu cecul produsului, instrucțiunea privind îngrijirea produsului și condițiile de garanție, ambalat și sigilat, (este considerat sigiliu ambalajul exterior al produselor, ermetizat prin sticker adeziv personalizat cu logo ”Paradis”).
PROCEDURI OBLIGATORII LA LIVRAREA PRODUSELOR
În cazul în care, în urma tuturor avizărilor, coletul nu va putea fi predat Utilizatorului din cauza refuzului de primire/plată a coletului sau din cauza imposibilității contactării Utilizatorului din culpa acestuia, Profesionistul va anula comanda și va restricționa accesul Utilizatorului în vederea efectuării unei comenzi ulterioare și/sau la anumite modalități de plată a acesteia. Pentru a reactiva accesul, Utilizatorul trebuie să achite contravaloarea transportului pentru coletul nepredat, în valoare de 100 lei (în raza mun. Chișinău) sau 130 lei (teritoriul Rep. Moldova), prin transfer bancar (ordin de plată) în contul indicat de SRL Paradis. În urma reactivării accesului, următoarea comandă va fi acceptată de SRL Paradis numai prin plata produsului și a costului de transport în avans, prin una dintre următoarele modalități de plată: plata online prin card bancar sau transfer bancar (ordin de plată).
La recepția coletului, primitorul trebuie să verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea stickerului adeziv care trebuie să fie intactă. "Te rugăm să refuzi coletul dacă această bandă și/sau coletul au fost deteriorate și să completezi procesul verbal de refuz."
Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta și de a nu plăti contravaloarea coletului dacă sesizează urme de deteriorare și/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)
Toate mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face în scris, în prezența agentului companiei de curierat sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va încheia împreună cu acest agent. Doar în astfel de cazuri se poate refuza primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate în considerare.
SESIZĂRI ÎN 24 de ore CU PRIVIRE LA PRODUSELE LIVRATE
În termen de 24 de ore din momentul livrării produsului, Utilizatorul se obligă să sesizeze SRL Paradis, la tel 022 221232 sau adresa de email
*)Cu excepția apariției unor situații excepționale, care fac imposibilă respectarea termenului de livrare, inclusiv în timpul campaniilor speciale de vânzări.
**)Se precizează că pe teritoriul Rep. Moldova este valabil certificatul de garantie postat pe website.