Bijuterii
Condițiile de garanție
SRL „Paradis” garantează conformitatea produselor din metale prețioase și pietre prețioase, certificate prin marcajul de stat (cap de zimbru) inscripționat pe suprafața bijuteriei de către Camera de Stat pentru Supravegherea Marcării.
Garanția Legală constituie 24 luni, pentru lipsa de conformitate a produsului. Reparația bijuteriilor în cazul apariției unor vicii de fabricație aflate în termen de garanție se va efectua gratuit. Pentru defecțiunile cauzate de consumator prin acțiuni nepermise care pot deteriora produsul, precum: activități sportive, profesionale, casnice; transport; manipulare; purtare; păstrare; depozitare; curățare, întreținere și reparare neautorizată de SRL Paradis; neîndeplinirea instrucțiunilor de Îngrijire și Păstrare a bijuteriilor; expunerea produsului la uzură, inclusiv la contactul cu medii distructive care uzeză prematur produsul, precum: praf, fum, ploaie acidă, substanțe chimice precum: solvenți, înalbitori, produse petroliere, adezivi, acizi, săruri, produse cosmetice sau produse de curățare, clor sau substanțe care conțin clor, inclusiv apa care le conține; impactul variațiilor de temperatură în afara intervalului de temperatură în care acestea pot funcționa normal (5°C - 35°C); funcționarea anormală a mecanismelor/părților componente ale produselor datorită lipsei de întreținere în urma unor acțiuni/inacțiuni nepermise.
Apariția de zgârieturi (aur roșu, alb, galben) și/sau ștergerea stratului de exterior de rodiu sau ruteniu (aur alb, argint), ștergerea stratului de acoperire din aur de pe articolele din argint de pe suprafața bijuteriei nu este considerat viciu sau defect de fabricație. Înnegrirea suprafeței unde este purtată bijuteria ex. deget nu reprezintă viciu de fabricație, ci o urmare a folosirii unor elemente chimice precum produse cosmetice sau substanțe medicamentoase ce pot influența și/sau interacționa cu componentele din aliajul bijuteriei.
Pentru defecțiunile apărute în cazurile enumerate mai sus reparațiile se vor efectua în baza unui tarif suplimentar.
Bijuteria procurată nu poate fi returnată sau schimbată în conformitate cu legislația în vigoare LEGEA Nr. 105 din 13.03.2003 cu Privire la Protecția Consumatorului (Anexă): „Articole de bijuterie, articole din metale prețioase, cu pietre scumpe, din metale prețioase și montate cu pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase șlefuite”, nu pot fi înlocuite.
Ceasuri
Condițiile de garanție
Garanția comercială operează în cazul oricărei neconformități a produsului și/sau a conținutului sau a serviciilor digitale asociate acestuia în momentul vânzării și include repararea fără costuri, inclusiv manopera și materialele.
Garanția comercială este indicată în pașaportul/cardul de garanție original de la producator oferit în momentul achiziției. Pentru a beneficia de garanția comercială este necesar să vă adresați în magazinul din care a fost făcută achiziția, la Serviciul Suport Clienți Paradis sau la adresele indicate în pașaportul/cardul de garanție oferit de către producător.
Pentru exercitarea garanției comerciale va fi necesară prezentarea bonului fiscal și a pașaportului/cardului de garanție primit în momentul achiziției împreună cu produsul.
Garanția comercială nu acoperă:
- cureaua ceasului;
- deteriorări cauzate de utilizarea necorespunzătoare sau abuzivă a ceasului și/sau a componentelor acestuia și daune cauzate de contactul cu substanțe corozive sau alte produse chimice (praf, fum, abur, ploaie acidă, câmpuri electromagnetice, substanțe chimice precum: solvenți, înălbitori, produse petroliere, adezivi, acizi, săruri, produse cosmetice sau produse de curățare, clor sau substanțe care conțin clor, inclusiv apa care le conține;
- plasarea mecanismelor la variații de temperatură în afara intervalului de temperatură în care acestea pot funcționa normal (5°C ÷ 40°C);
- setarea datei ceasului în intervalul orar 21:00 ÷ 02:00, interval în care este posibilă deteriorarea mecanismului;
- ceasuri deteriorate, manipulate sau reparate în unități de service neautorizate;
- consecințele uzurii normale obținute în timp a ceasului în ansamblu sau a elementelor sale;
- durata de viață a bateriei.
Garanția comercială funcționează fără a aduce atingere garanției legale și altor drepturi care sunt prevăzute în calitate de cumpărător și/sau consumator în legislația în vigoare.
Garanția comercială este internațională pentru toți producătorii de ceasuri.
Brand |
Garanție |
Brand |
Garanție |
Candino |
2 ani |
Jacques du Manoir |
2 ani |
Festina |
2 ani |
Jacques Lemans |
2 ani |
JDM Military |
5 ani |
Lotus |
2 ani |
Jaguar |
2 ani |
Calypso |
2 ani |
Alpina |
2 ani |
Roamer |
2 ani |
Pentru ceasurile Roamer există posibilitatea de extindere a garanției pentru o perioadă de 7 ani. Pentru aceasta este necesar sa va înregistrați pe site-ul oficial al companiei Roamer în termen de 90 de zile din data achiziției indicată pe bonul fiscal. Ulterior, veți primi un email de validare pentru extinderea garanției, iar pentru orice revendicări viitoare va fi necesar să păstrați bonul fiscal.
Pentru ceasurile SOKOLOV garanția este oferă pentru mecanismul ceasului și este de 1 an pentru ceasurile din oțel și de 3 ani pentru ceasurile din aur sau din argint.
Termenul de garanție pentru bateria ceasului este de 30 de zile calendaristice din momentul cumpărăturii.
Pentru a putea păstra etanșeitatea la apă, care este echivalentă cu "Rezistența la Apă" a ceasului prevăzut cu remontoar înfiletabil/desfiletabil este necesar să procedati conform indicațiilor care urmeaza:
- Înainte de a efectua setările ceasului cu ajutorul remontoarului, verificați dacă remontoarul este de tip standard sau de tip înfiletabil. Verificarea se face astfel: în poziția în care remontoarul este lipit de carcasă, rotiți-l în sens invers acelor de ceas. Dacă remontoarul nu se îndepartează de carcasă în urma rotirii, înseamnă că nu este un remontoar înfiletabil/desfiletabil. Dacă remontoarul se îndepartează de carcasă în urma rotirii (se desfileteaza), însemnă că este un remontoar înfiletabil/desfiletabil.
- Continuați să desfiletați remontoarul complet, însă aveți grijă să nu-l forțați sau să-l bruscați. Atunci când remontoarul este desfiletat complet, trageți-l ușor în poziția exterioară, pe treapta dorită pentru setare, după care trebuie să îl readuceți în poziția inițială și să îl înfiletați complet. Toate aceste operațiuni trebuie realizate cu forța minimă necesară pentru a învinge rezistența mecanismului remontoar, astfel încât acesta să nu fie deteriorat prin simpla sa manevrare.
Abaterile ceasurilor Quartz cu baterie pot fi cuprinse între ±15/20 secunde pe lună, iar abaterile ceasurilor automatice/mecanice pot fi cuprinse între ±10/30 secunde pe zi.
Conținutul digital al ceasurilor cu elemente digitale este furnizat la data încheierii contractului, odată cu aceste ceasuri, care sunt caracterizate prin interoperabilitate și integrare predefinite cu un mediu digital predefinit al cumparatorului. Pentru a putea menține starea de conformitate a ceasurilor cu elemente digitale, cumparatorul trebuie să se conformeze acestor cerințe predefinite, cât și instrucțiunilor de actualizare afișate automat pe ecranul acestor ceasuri. În caz contrar, SRL „Paradis” nu raspunde pentru nicio neconformitate cauzată exclusiv de aceste cerințe predefinite și instructiuni de actualizare.